AddPro växer kraftigt och satsar på nytt verksamhetsområde
Hem REPORTAGE AddPro växer kraftigt och satsar på nytt verksamhetsområde

AddPro växer kraftigt och satsar på nytt verksamhetsområde

Publicerat av: Redaktionen

AddPro startar upp verksamhet inom Dynamics CRM och kommer redan från början att kunna hjälpa kunderna med implementationen av ett helt modernt online CRM-system fullt integrerat med Office365. Satsningen innebär att AddPro förstärker sitt molnerbjudande där Office365 och Sharepoint redan ingår.

addpro 1

Marknaden inom affärssystem är sedan många år etablerad och projekt har genomförts med traditionella metoder som ofta har inneburit höga kostnader och långa införandetider. Med AddPro och Dynamics CRM Online så förändras både affärs- och leveransmodellen till ett mycket mer kostnadseffektivt alternativ. Den traditionella metoden kommer att fasas ut till förmån för den nya och AddPro kommer att kunna ge marknaden en modern lösning där Dynamics CRM Online är helt integrerad med Office 365 och andra molntjänster.

Dynamics CRM Online sänker kostnader och stärker lönsamheten genom att organisera och automatisera affärsprocesser som ger högre kundnöjdhet och kundlojalitet inom områdena försäljning, marknadsföring och kundservice.

  • För oss är detta en helt naturlig satsning mot att bli en helhetsleverantör inom molnlösningar. Att addera Dynamics CRM Online till vår molnfokuserade produktportfölj gör att vårt erbjudande känns ännu mer komplett, säger Jörgen Pålson, Affärsområdeschef på AddPro AB. Vi rekryterar ett antal personer med mångårig erfarenhet inom Dynamics CRM och andra affärssystem redan från början och parar ihop dessa med våra kompetenta molnintegratörer, fortsätter Jörgen Pålson.
  • Satsningen är för oss strategisk och ligger helt i linje med vår affärsplan och våra kunders önskemål. Vi bygger en helt unik IT-leverantör i Sverige som utgår från kundernas behov inom säker och effektiv IT, den positionen och inriktningen är vi relativt ensamma om säger Nicklas Persson, VD på AddPro.

Dynamics CRM Online är Microsofts affärslösning för att hantera kundrelationer. CRM-systemet ökar effektiviteten både för försäljning och marknadsföring genom social information, affärsinformation och kampanjhantering antingen i molnet, på plats eller som en hybridlösning. Systemet används redan av 100 000-tals användare över hela världen.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00