Check Points nya partnerprogram ska ge snabbare, lönsammare affärer
Hem NYHETER Check Points nya partnerprogram ska ge snabbare, lönsammare affärer

Check Points nya partnerprogram ska ge snabbare, lönsammare affärer

Publicerat av: Redaktionen

Lars Berggren, CheckpointCheck Point, som nyligen tecknat avtal med SEC Datacom i Sverige, lanserar nytt partnerprogram. ”Vårt mål är att göra våra partner mer välkända och framgångsrika”, säger sverigechefen Lars Berggren. 

Utan att känna till innehållet i detalj vet vi att Check Points nya partnerprogram Stars Program tar ledningen på en punkt: namnet. Vem vill inte vara med i ett program som direkt ger medlemmarna stjärnstatus?

Mer kunskap och snabbare affärer

Nå, det är knappast något Idol-inspirerat försök att ställa partner mot varandra för att hitta framtidens stjärnor. Vad det handlar om är det förväntade: att höja kunskapsnivån hos partner, att förenkla sätten att göra affärer med Check Point, snabba upp försäljningsprocessen och optimera förutsättningarna för partner att skapa närmare kundrelationer och en högre lönsamhet.

Så står det i pressmeddelandet. Vi kunde varken nå Norden-chefen Örjan Westman eller Sverige-chefen Lars Berggren för en kommentar.

– Vårt mål med Stars Program är att göra Check Points partner mer välkända, framgångsrika och lönsamma och vi vill att våra partner ska vara en integrerad del av Check Point-teamet, säger Lars Berggren i pressmeddelandet.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00