Barona IT är stolta över fortsatt partnerskap med Fujitsu Sweden AB

Barona IT är stolta över fortsatt partnerskap med Fujitsu Sweden AB

Publicerat av: Redaktionen

Barona IT har förlängt sitt samarbete med Fujitsu Sweden AB.

 Barona och Fujitsu har undertecknat ett ramavtal som omfattar ticket- och timbaserade tjänster inom tekniskt stöd för Fujitsus Fältservice i Sverige.

Ramavtalet är ett tvåårigt avtal med option på ett års förlängning.

”På Barona har vi investerat mycket i detta partnerskap där vi har ett gemensamt mål att tillfredsställa Fujitsus kunder och deras slutanvändare. Det här upplägget är skräddarsytt för att förse Fujitsus Fältserviceorganisation med den volym av arbetskraft de har behov av under olika perioder.

Barona IT är stolta över fortsatt partnerskap med Fujitsu Sweden AB

Fujitsu Sweden AB

Det möjliggörs med hjälp av vår egenutvecklade tekniska plattform och vår effektiva och kvalitetssäkrade process för rekrytering, uppföljning och personalledning.

Med vår kunskap och erfarenhet inom kompetensförsörjning, digital utveckling och effektiva affärsmodeller ser vi till att alltid ha rätt medarbetare, rätt verktyg och nå såväl kundernas som medarbetares och kandidaters förväntningar.

Detta samarbete visar på hur två organisationer arbetar tillsammans för att uppnå en högre servicenivå, effektivitet och lönsamhet genom att fördela ansvaret baserat på sina respektive styrkor. Vi är otroligt stolta att Fujitsu lagt sitt fortsatta förtroende hos oss”, säger Johanna Mix, VD på Barona

”Vi är glada att kunna meddela vårt fortsatta partnerskap med Barona där vår partner har en viktig roll i att stötta Fujitsus Fältservice med tekniskt kompetenta resurser vid behov. För Fujitsu är den egna rikstäckande Fältserviceorganisation en mycket viktig del i vår förmåga att kunna leverera förstklassig service och den bästa kundupplevelsen till våra kunder och deras kunder-slutanvändare.

Vi är aktiva inom bank, detaljhandel, industri och offentlig verksamhet där våra fantastiska tekniker och specialister hjälper till att hålla hjulen rullande varje dag, 24 timmar om dygnet under årets alla 365 dagar”, säger Magnus Engdahl, Head of TMS på Fujitsu.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00