Caperio är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!
Hem Nyheter Caperio är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Caperio är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Publicerat av: Redaktionen

Caperio är ledande på att skapa operativa, taktiska och strategiska värden hos sina kunder under 2016 enligt Radars stora leverantörskvalitetsgranskning.

Tomas Wanselius, VD på Caperio

Tomas Wanselius, VD på Caperio

Radar genomför årligen, sedan 2011, en större undersökning runt kundupplevda värden och kvalitet. Årets undersökning engagerade cirka 1 000 svenska verksamheter i att bedöma sina IT-
leverantörer i vad som är Sveriges
största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet. Och Caperio toppar återigen listan.

“Vår målsättning har alltid varit att tillhandahålla den absolut bästa servicen i branschen. Det är stora skor att fylla. Ett arbete som måste göras varje dag och där alla medarbetare är med och bidrar. Att vi återigen toppar Radars lista, och att kunderna upplever ett verkligt värde i vår leverans är det ultimata kvittot på att vi gör mycket rätt.

Vår produkt är IT men det vi egentligen säljer är förståelsen för kundernas utmaningar och deras långsiktiga mål. När vi är med och tillsammans närmar oss deras vision blir vårt jobb som mest spännande, säger Tomas Wanselius, VD på Caperio.”

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information>>