Hem NYHETER Conscia blir första internationella Cisco Advanced Customer Experience Specialization Partner

Conscia blir första internationella Cisco Advanced Customer Experience Specialization Partner

Publicerat av: Redaktionen

Conscia Group, en ledande leverantör av säkerhets- och IT-infrastrukturlösningar, blev den 6 mars 2020 den första Cisco Partnern i världen som framgångsrikt kvalificerat flera länder i en kombinerad Customer Specialization Partner Capability Review (Audit), som låter partners utnyttja resurser, enhetliga processer och verktyg som delas av flera länder.

Conscia blir första internationella Cisco Advanced Customer Experience Specialization Partner 3Som ett resultat av detta erkänns de i Danmark, Norge, Sverige och Nederländerna som Cisco Advanced Customer Experience Specialized Partner.

– En kundupplevelse i världsklass över hela lösningarnas livscykel är av avgörande betydelse för att kunderna ska lyckas och en viktig konkurrensfördel för oss. Bra gjort, Conscia, grattis till er fina prestation, säger Kim Sonn, Channel Lead, Cisco EMEAR North.

Informationsteknologi har traditionellt ofta fokuserat på att fylla specifika kortsiktiga tekniska behov. Informationsteknologins snabbt växande affärsbetydelse, beroenden och komplexitet innebär att den traditionella metoden ofta inte levererar det långsiktiga värde kunden söker. I en värld av kontinuerlig utveckling och leverans av IT-funktionalitet måste en partner arbeta närmare kunden för att se till att den senare får ut den önskade affärsnyttan av de kontinuerliga innovationerna i mjukvara.

Cisco Advanced CX Specialization Capability för partners adresserar dessa behov. I vart och ett av de fyra Conscia-länderna finns det nu flera certifierade Customer Success Managers, utbildade Renewal Managers och Adoption Consultants. De stöds av expertis och granskade processer från Conscia Center of Excellence in Customer Experience. Tillsammans säkerställer de nu att det i varje Conscia-affär läggs ett grundligt fokus på att identifiera och leverera det värde kunden söker i mätbara termer under hela livscykeln för den levererade lösningen eller tjänsten.

– Att som första partner i världen nå Cisco Customer Experience Advanced Specialization är ytterligare ett bevis på vårt DNA av att sträva efter att vara först på viktiga Cisco-initiativ. Denna viktiga milstolpe stöder vår vision att alltid vara relevanta för våra kunder och säkerställa den bästa upplevelsen under hela livscykeln, säger Claus Thorsgaard, VD för Conscia.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00