HubSpot lanserar Marketing Hub Starter – en samling effektiva marknadsföringsverktyg för små företag
Hem NYHETER HubSpot lanserar Marketing Hub Starter – en samling effektiva marknadsföringsverktyg för små företag

HubSpot lanserar Marketing Hub Starter – en samling effektiva marknadsföringsverktyg för små företag

Publicerat av: Redaktionen

HubSpot, en ledande CRM-, marknadsförings-, sälj- och kundtjänstplattform, lanserar i dag Marketing Hub Starter, en ny mjukvara som ger små företag verktygen de behöver för att börja bedriva effektiv marknadsföring på internet.

HubSpot lanserar Marketing Hub Starter – en samling effektiva marknadsföringsverktyg för små företag 1

Susanne Rönnqvist Ahmadi, internationell marknadschef på HubSpot

Marketing Hub Starter samlar olika befintliga marknadsföringsverktyg i en och samma plattform. Mjukvaran är ett prisvärt alternativ till liknande, omfattande lösningar på marknaden.

– Historiskt sett har små företags försök att hitta ekonomiska marknadsföringsmetoder ofta lett till en spretig användning av olika verktyg för att kunna bedriva e-post-marknadsföring eller placera riktade annonser. Det företagen sparar i form av utgifter förlorar de tyvärr ofta i tid som går åt till att koppla samman och hantera alla olika system. Marketing Hub Starter tillhandahåller alla verktyg som små företag behöver för att komma igång på en och samma lättanvända plattform, till ett bra pris. När företagen är redo att ta sin marknadsföring till nästa nivå kan HubSpot växa med dem genom att göra det enkelt att lägga till de funktioner som behövs, säger Susanne Rönnqvist Ahmadi, internationell marknadschef på HubSpot.

Marketing Hub Starter bygger på den grundläggande funktionen i HubSpots kostnadsfria marknadsföringsverktyg som syftar till att ge företag möjligheten att både attrahera och behålla kunder.

Produkten använder sig av HubSpots kostnadsfria CRM och erbjuder:

  • E-post-marknadsföring, inklusive ett lättanvänt redigeringsverktyg (”drag-and-drop”) och analyssiffror kopplade till utskick
  • Listsegmentering baserad på kontaktegenskaper, e-post-aktivitet och inskickade formulär
  • Integrationer med Facebooks och Instagrams “lead ads”
  • Skräddarsydda “lead flows” för mer precist riktad kommunikation
  • Grundläggande rapportering bortom öppnande av e-post och klick, som låter användare se återkommande kontakter, “top personas”, engagemang över tid, hur annonser presterar, med mera.

I samband med lanseringen har HubSpot även publicerat en ny så kallad Academy Lesson, med en djupgående genomgång av funktionerna i Marketing Hub Starter.

Företag kan påbörja användningen av Marketing Hub Starter från 46 euro per månad.

Här hittar du mer information om Marketing Hub Starter: https://www.hubspot.com/products/marketing/starter.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00