Industriledande talare på eventet Virtual Nova i höst
Hem EVENT Industriledande talare på eventet Virtual Nova i höst

Industriledande talare på eventet Virtual Nova i höst

Publicerat av: Redaktionen

Annonsteknikföretaget Quantcast lanserar det digitala eventet Virtual Nova.

Under eventet deltar industriexperter från Adobe, Autodesk, Dell, Dentsu Media, GroupM, Kia Motors, Arla Foods, med flera.

Quantcast, ett annonsteknikföretag och skapare av en innovativ intelligent målgruppsplattform, står bakom eventet. Tre regionala event kommer att hållas, och för EMEA kommer det att genomföras onsdagen den 15 september klockan 15.00, svensk tid.

Under det digitala eventet kommer personer i chefspositioner från Quantcast, ledande varumärken, byråer och publicister att utforska framtidens marknadsföring och visa upp nya och innovativa möjligheter i Quantcasts plattform.

Konrad Feldman, vd och grundare av Quantcast, kommer att berätta om läget i marknadsföringsbranschen, trender i branschen och diskutera företagets mission att kämpa för ett fritt och öppet internet. Han får sällskap av Peter Day, CTO på Quantcast, som kommer visa upp kraften och tekniken i Quantcasts plattform, och avslöja nya och innovativa möjligheter i den användarvänliga och AI-drivna plattformen.

Somer Simpson, VP of Product på Quantcast, kommer moderera en panel med namnet “Powering Diverse and Multicultural Voices”, där publicister och företag medverkar med fokus på hur de utmanar sociala normer och klassiska synsätt på programmatisk annonsering.

Industriledande talare på eventet Virtual Nova i höstEn panel med namnet “How to Scale Audiences on the Open Internet” kommer också att hållas. Där kommer Chris Adams, Digital Marketing Manager på Arla Foods, att diskutera hur de ledande företagen inom FMCG (fast-moving consumer goods), har navigerat under det stora skiftet i konsumentbeteende som har skett under de senaste 18 månaderna, samt hur deras förväntningar inför framtiden ser ut.

Utöver de personer från Quantcast som nämnts ovan, kommer talarna under “The Virtual Nova” att bestå av:

  • Steve Weeks, Director of Performance Marketing, Adobe
  • Dan Silmore, VP of Digital Marketing, Autodesk
  • Damian Benders, General Manager, B Code Media
  • Anamaria Alba, Head of Demand Generation and Marketing Automation, North America B2B, Dell Technologies
  • Jackie Mattina, Chief Strategy Officer and Head of Consumer Insights, dentsu Media
  • Gonzalo Del Fa, President, GroupM Multicultural
  • Kevin Fernandes, Head of Product, Havas Media Australia
  • Nikolas Souliotis, Digital Marketing Manager, Kia Motors Australia
  • Ki-Hoon Chung, Integrated Media Director, WITHIN

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>