IT-företaget Zetup får toppbetyg igen

IT-företaget Zetup har ambitionen att ha Sveriges nöjdaste kunder.

IT-företaget Zetup får toppbetyg igen 1Zetup fick toppbetyg i föredömligt bemötande och kompetent kundservice i en undersökning som genomfördes på Lerums kommun, där Zetup har ett helhetsåtagande för IT-drift och support sedan 2009.

Ett par exempel på kommentarer från undersökningen:
”Byt aldrig ut detta bolag! De är top of the line vad gäller ALLT! Skulle skapa sååå mycket problem om man bytte och varför byta om någon är superbra!”

”Jag är imponerad över vilket bra bemötande supportarna har! De är lösningsbenägna, kunniga och har ett pedagogiskt bemötande, där jag upplever att inga frågor är dumma eller fel!”

“Framgångsfaktorn för oss har varit att bygga en teknisk support med engagerad personal som har en god förståelse för kundens verksamhet. Då vi möter kunden varje dag i olika situationer, kan vi också få snabb feedback på om det är något som inte fungerar. Vi ser oss mer som en förlängd arm till kundernas verksamheter än en leverantör i mängden”,  säger Anders Hultbrand, ansvarig för ServiceDesk på Zetup.

Zetups VD, Mats Franzén, om resultatet från undersökningen:
“Det är förstås väldigt roligt att ta del av resultaten från våra kundundersökningar. Att få bekräftelser på att vårt Improve-arbete når hela vägen ut i kundernas verksamhet”.