Leverantören LIME-Go startar knäppaste säljtävling

I dag startar LIME Go jakten på Sveriges mest anmärkningsvärda säljinsats!

Det är den säljare som tagit det längsta, mest påhittiga och humorfyllda steget för att nå fram till sin kund som ska koras. Har du bakat in dig själv i en tårta och poppat upp på din blivande kunds kalas? Har din kollega sprungit maraton för att pitcha till marknadschefen som ställde upp i samma lopp? Nominera dig själv och andra på http://www.lime-go.se/arets-saljinsats-2015/  för att delta i tävlingen ”Årets sälinsats”.

lundalogik
Lars Andersson, Vice VD på Lundalogik och ansvarig för LIME Go
  • Sälj är det roligaste yrket som finns och det lockar många av de mest intelligenta, kreativa och härligt knäppa människorna i Sverige. Det är min fasta övertygelse att säljare i genomsnitt har roligare på jobbet än andra. Detta har tidigare varit en väl bevarad hemlighet inom säljkåren men med den här tävlingen ska vi visa det för resten av befolkningen, säger Lars Andersson, ansvarig på LIME Go.

Du tävlar genom att skriva en kort sammanfattning av den insats som du vill nominera. Vinnaren kommer att koras 12 december och kommer förutom äran även att vinna en iPad som är fulladdad med applikationer för både nöje och arbete.

 

  • Vi vet att det finns otroligt många smått bisarra och extremt underhållande berättelser där ute, syftet med tävlingen är att lyfta upp dem i ljuset. Säljyrket har fått en oförtjänt låg status och genom det här vill vi avslöja att det är det roligaste man kan hålla på med, vi säljare skapar vår egen vardag och den blir precis lika inspirerande som du själv är. Nu lyfter vi de bästa historierna och förebilderna inom yrkeskåren, säger Lars.

LIME Go som står bakom tävlingen är en del av det marknadsledande CRM-företaget Lundalogik. CRM står för Customer Relationship Management och Lundalogik utvecklar verktyg för att hantera kundrelationer; LIME Go är ett säljverktyg som hjälper säljare att hitta nya kunder, det drivs som en egen del av Lundalogik.

Post Comment