Progress tar nu hjälp av AI för att förenkla utvecklingen av chatbot-gränssnitt
Hem PROGRESS Progress tar hjälp av AI och förenklar utvecklingen av chatbot-gränssnitt

Progress tar hjälp av AI och förenklar utvecklingen av chatbot-gränssnitt

Publicerat av: Redaktionen

Sitefinity är ett flexibelt CMS som gör det enkelt att bygga engagerande digitala funktioner för användning i flera typer av kanaler.

Verktyget får nu en uppgradering där AI och förbättrade analysverktyg gör det lättare att utveckla funktioner i konversationsbaserade gränssnitt, som exempelvis chatbotar.

Samtidigt utökas också supporttiden till att omfatta fyra år. Progress Sitefinity är den mest centrala delen av Progress plattform för digitala upplevelser.

Progress tar nu hjälp av AI för att förenkla utvecklingen av chatbot-gränssnitt”Många företag har idag sin huvudsakliga kontakt med kunder i digitala kanaler. Det ställer krav på djupare förståelse av beteendemönster och hur dessa kan användas för att förbättra och fördjupa den digitala upplevelsen.”, säger Loren Jarrett, ansvarig för området Digital Experience på Progress.

Sitefinity är alltså centrum i Progress plattform för digitala upplevelser, och är avsedd att göra det möjligt för verksamheter att skapa individanpassade användarupplevelser över flera digitala kanaler.

Sitefinity får följande uppgraderingar i den nyaste versionen:

• Rikare analys av användarbeteenden: Analys och visualisering av typiska sessioner ger bättre möjligheter att följa användares beteende genom kundresan, och att använda insikterna för att optimera upplevelsen.
• Förbättrad segmentering med hjälp av AI: Automatiserade analyser av innehåll och konverteringsdata, kopplat till målgrupper, ger utökade möjligheter till målgruppsanpassningar och targeting.
• Gränssnittet uppgraderas till .NET 7: Uppgraderingen av gränssnittet till .NET 7 innebär förbättrad prestanda genom exempelvis smartare hantering av cachelagring.
• Bättre stöd för konversationsgränssnitt: Genom utökad möjlighet till kontextuell förståelse, större möjligheter att individanpassa användarupplevelser och nya verktyg för analys och träning av botar.
• Utökad support: Supporttiden utökas till fyra år för att garantera verksamheter ett mer långsiktigt värde från sina investeringar i Sitefinity.

”Vi jobbar idag med Sitefinity, vilket beror på två nyckelfaktorer: skalbarhet och flexibilitet. Med hjälp av Sitewides kraftfulla verktygslåda kan vi ge bättre varumärkesupplevelser i ett smidigare arbetsflöde.”, säger Randy Muns, digitalt ansvarig på Payworks.

Sitefinity placerades 2023 som ledare i Gartners Magic Quadrant för plattformar för digitala upplevelse. G2 utsåg Sitefinity som bästa programvara 2023.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00