Hem NYHETER Softronic är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Softronic är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Publicerat av: Redaktionen

Softronic är ledande på att skapa operativa, taktiska och strategiska värden hos sina kunder under 2019 enligt Radars stora leverantörskvalitetsgranskning.

Softronic är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige! 2

Per Adolfsson, VD på Softronic

– Vi är oerhört stolta över att ha vunnit Radars stora leverantörskvalitetsgranskning 2019 för andra året i rad. Det är ett bevis på att våra leveranser håller den kvalitet vi lovar våra kunder. Stort tack till alla medarbetare som gör det möjligt och tack till alla kunder som har röstat, säger Per Adolfsson, VD på Softronic.

I slutet av varje år genomför Radar en större undersökning runt kundupplevda värden och kvalitet. I år deltog över 1 000 svenska verksamheter i att bedöma sina leverantörer i vad som är Sveriges största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet och kundvärde.

– Resultatet i Radar Leverantörskvalitet 2019 visar att när kundintimitet, partnerskap och värde är i fokus så förlorar de stora globala och flera av de som är upptagna i stora konsolideringar. Närhet till kund och beroende av kund tycks premieras, säger Hans Werner, vd Radar.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00