SOTI rapporterar en fortsatt stark tillväxt, med en utökad organisation, nya kunder samt fler partnersamarbeten och positiv återkoppling från branschexperter angående den senaste uppdateringen av den innovativa SOTI ONE-plattformen, som lanserades i maj.
Sedan lanseringen av SOTI ONE-plattformen, har antalet nya kunder som testat SOTI:s lösningar ökat med 57 procent jämfört med föregående år, vilket visar kraften i, och behovet av, en plattform som SOTI ONE.
SOTI har också en omsättningstillväxt på 38 procent i sitt partnerekosystem, som omfattar nästan 3 000 kanalpartners, inkluderat återförsäljare, distributörer och 150 OEM-partners verksamma i 195 länder runtom i världen.
SOTI har nu levererat affärskritiska mobilitetslösningar i över 20 år, och är nu verksamt i 195 länder världen över. Under 2017 har SOTI utökat verksamheten i Kanada, Storbritannien och Australien, sett den största tillväxttakten hittills, och inlett samarbeten med kunder som McDonald’s och franska klädjätten Kiabi.
– Mobilitet har utvecklats från något som är trevligt att ha till att vara absolut grundläggande när det gäller att hålla verksamheten och affärskritiska system igång. Med fortsatta tekniska framsteg ser allt fler företag fördelarna med att skapa relationer med partners som kan stödja deras behov av mobila lösningar. Vi på SOTI är stolta över förtroendet att vara ansedda rådgivare åt våra samarbetspartners, i vårt fortsatta arbete att utveckla innovativa lösningar som möter de stora mobilitetsutmaningar som företag står inför idag, säger Carl Rodrigues, vd för SOTI.