Storyblok är den enda leverantören som får utmärkelsen Customers’ Choice  i Gartner Peer Insights
Hem NYHETER Storyblok är den enda leverantören som får utmärkelsen Customers’ Choice i Gartner Peer Insights

Storyblok är den enda leverantören som får utmärkelsen Customers’ Choice i Gartner Peer Insights

Publicerat av: Redaktionen

 Baserat på 36 recensioner från några av de utvecklare och marknadsförare som använder plattformen i januari 2023, skulle 88 % av dem rekommendera Storyblok.

Storyblok, kategoriledaren inom innehållshanteringssystem (CMS) som ger både utvecklare och marknadsföringsteam möjlighet att skapa bättre innehållsupplevelser i alla digitala kanaler, meddelade i dag att de har utsetts till Customers’ Choice i Gartner Peer Insights ”Voice of the Customer” mars 2023:

Web Content Management. Storyblok är den enda leverantören som utsetts till Customers’ Choice i rapporten och rekommenderas av 88 % av kunderna.

Storyblok är den enda leverantören som får utmärkelsen Customers’ Choice  i Gartner Peer InsightsKundomdömen har stor betydelse för att hjälpa företag att fatta smarta beslut om vilken programvara de ska köpa. I en global undersökning med 200 företagsledare som köper programvara till sina företag med 500 eller fler anställda, fann Storyblok att bara 1 % av dem ansåg att kundomdömen är av liten betydelse när de väljer programvara.

Faktum är att 75 % ångrade att de köpt programvara utan att först ha läst tillräckligt många recensioner. 26 % ägnar en månad åt att undersöka programvara och 56 % läser fler än 20 recensioner innan de köper.

All denna forskning lönar sig eftersom 94 % säger att kundomdömena stämmer överens med deras erfarenheter av att använda programvaran den mesta tiden eller alltid.

Som en del av sina ansträngningar att fortsätta att erbjuda utmärkta kundupplevelser introducerade Storyblok nyligen ett erbjudande om utökad företagssupport, ett Bring Your Own Cloud-alternativ (som stöder AWS, Microsoft Azure och Google Cloud Platform) och en ROI-kalkylator för att hjälpa företag att se den ekonomisk effekt en moderniserad innehållshantering kan ha.

”Att fokusera på våra kunders behov är kärnan av allt vi gör på Storyblok. Vi tycker att det är en stor ära att bli erkänd som den enda Customers’ Choice-leverantören, men det är också ett ansvar som vi tar på största allvar. Vi är fast beslutna att se till att våra kunder tycker så här om oss i många år framöver”, säger Dominik Angerer, medgrundare och VD för Storyblok.

Storybloks höga kundnöjdhetssiffror har lett till att fler än 150 000 utvecklare och marknadsförare använt deras CMS för att bygga fler än 190 000 projekt. Ledande varumärken som Oatly (byggde 16 globala webbplatser på 2 månader), Mindvalley (förkortade utvecklingstiden med 50 %) och Claro (skapade personliga upplevelser för 70 miljoner kunder) fortsätter att ha framgång med Storyblok.

 

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00