Nu lanserar vi äntligen vår egenutvecklade telefonilösning!
Efter att under våren hört oss för bland våra kunder gällande vilken funktionalitet som efterfrågas, och vad som faktiskt skulle göra så att vardagen flyter på lite lättare, är vi nu redo att presentera vårt uppdaterade erbjudande.
Utifrån våra kunders input har vi tagit fram en helt ny telefonilösning som gör det möjligt för kunderna att själva sköta administrationen av telefonlistor, öppettider, röda dagar och meddelanden. Utöver detta väljer man också själv vilka nummer som visas utåt oavsett om samtalet sker från mobilen, appen eller via en softphone. Dessutom gör den nya telefonilösningen att det blir enkelt att koppla om mellan dag- och nattpass, samtidigt som det ingår både statistik och kalenderkoppling.
Vår telefonilösning 3.0 innebär:
- Enklare administration av öppettider, meddelanden och röda dagar
- Att du enkelt skiftar mellan mobil, app eller softphone
- Tillgång till samtalsstatistik och kalenderkopplingar
- Möjlighet till hosting av Call Centers och Växellösningar på samma server
Vi både hoppas och tror att det vår nya telefonilösning kan bidra till bättre arbetsflöden och framförallt till mer flexibilitet så att alla känner att de har en telefonilösning som passar för deras del av verksamheten.