Nyligen tecknade Weblink ett nytt partneravtal med IFK Göteborg.
Det nya avtalet är på två år och innebär att Weblink kliver upp några steg i partnernivå och kan från och med 2017 titulera sig som Premiumpartner.
– Vi är glada att Weblink vill utveckla samarbetet med oss. De har under flera år velat hjälpa oss att effektivisera vår egen telefoni och för oss är detta rätt tillfälle att göra denna förändring, säger IFK Göteborgs klubbchef Mats Gren.
En starkt bidragande orsak till uppgraderingen är att IFK Göteborgs affärsnätverk är viktigt för Weblinks lokala marknad i Göteborg. Dessutom bidrar det till att öka kännedomen om Weblinks varumärke för en bredare publik.
– Vi kommer nu bl.a. att exponeras i form av LED-reklam på alla Blåvitts hemmamatcher. Reklamen kommer att synas tydligt både för publiken och i TV-sändningar. Weblink blir även en del av IFK Göteborgs framgångsrika affärsnätverk. Utöver detta har vi även tillgång till fyra säsongsbiljetter med tillhörande mat och dryck innan matcherna, vilket gör att vi kan erbjuda våra kunder att gå på matcherna tillsammans med oss, säger Jörgen Lager.