Nya Zyxel fokuserar på människan med kundfokuserade nätverkslösningar.
Zyxel går idag globalt ut med kampanjen ”Your Networking Ally” – som en del av lanseringen av företagets nya varumärke och logotyp. Företaget blickar nu framåt för att bygga nätverk som kan hjälpa människor att uppnå sina mål, och göra världen lite bättre.
År 2020 kommer det finnas nästan 21 miljarder anslutna enheter i händerna på konsumenter. Trots den digitala utvecklingen och de många möjligheter som finns idag är det många som tampas med långsamma, osäkra och ibland till och med obefintliga nätverkslösningar.
Detta vill Zyxel ändra på. ”Your Networking Ally” syftar till att framhäva Zyxel som den ultimata partnern när det gäller att förstå och lösa människors nätverksrelaterade problem och utmaningar.
Nya visioner kräver förändring från insidan och ut. Det nya grafiska utseendet med en twist på mittbokstaven x representerar hur Zyxel kopplar samman människor både med och utan sladd.