GULDPARTNER
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart. När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er. Totalt handlar det om 10 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 10 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 10 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi. Material: Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde. Format Banner: max 90kb
| Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Skapa en aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad. Paketpris Guldpartner:
Pris: 253 000 kronor |
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart. När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er. Totalt handlar det om 10 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 10 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 10 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi. Material: Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde. Format Banner: max 90kb
| Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Skapa en aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad. Paketpris Guldpartner:
Pris: 253 000 kronor |
SILVERPARTNER
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart.
När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida.
Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners.
Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er.
Totalt handlar det om 5 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 6 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 6 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi.
Material:
Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde.
- Format Banner: Max 90kb
- Super Panorama: 1180x200px
- Super Rektangel: 850x300px
- Mini Rektangel: 350x200px
- Panorama vid Logga: 700x170px 90 kb.
Nyhetsbrev:
Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb.
Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten.
Skapa en aktivitetsplan:
När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram.
Uppföljning:
Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad.
Paketpris Silverpartner:
- 5 advertorial bevakning samt produktion.
- 6 veckor bannerannonsering exklusive produktion.
- 6 veckor Nyhetsbrev bannerannonsering exklusive produktion.
Pris: 175 000 kronor
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart. När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er. Totalt handlar det om 5 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 6 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 6 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi. Material: Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde.
| Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Skapa en aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad. Paketpris Silverpartner:
Pris: 175 000 kronor |
BRONSPARTNER
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart.
När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida.
Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners.
Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er.
Totalt handlar det om 3 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 5 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 5 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi.
Material:
Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde.
- Format Banner: Max 90kb
- Super Panorama: 1180x200px
- Super Rektangel: 850x300px
- Mini Rektangel: 350x200px
- Panorama vid Logga: 700x170px 90 kb.
Nyhetsbrev:
Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb.
Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten.
Skapa en aktivitetsplan:
När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram.
Uppföljning:
Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad.
Paketpris Bronspartner:
- 3 advertorial bevakning samt produktion.
- 5 veckor bannerannonsering exklusive produktion.
- 5 veckor Nyhetsbrev bannerannonsering exklusive produktion.
Pris: 97 500 kronor
Nedanstående förslag baserar sig primärt på att kontinuerligt finnas med och vara synbar på en sajt under en 12 månaders period i syfte att öka försäljning och varumärkeskännedom bland återförsäljare och/eller slutkunder
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart. När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logga finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av ert event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet och intervjuer med nyckelpersoner. Därefter publiceras på nyhetssajten, som först godkänns av er. Totalt handlar det om 3 advertorial eller eventbevakningar / Webinar. 5 veckors bannerannonsering i Nyhetsbrevet. 5 veckor med banner ingår för att bygga och skapa kännedom för varumärket, under perioden. För att skapa en bra impact och synergi. Material: Advertorial: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Rekommendation är att Ni tar fram 2 olika banners som kan växla utrymme under veckan och på så sätt skapa ett högre OBS-värde.
| Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt och formatet för annonsbanner är 486×240 px max 40kb. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Skapa en aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept är det bra om vi kan göra en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning med statistik under året. Generellt en gång per månad. Paketpris Bronspartner:
Pris: 97 500 kronor |