Ny AI-funktionalitet i Oracle NetSuite ökar kundernas tillväxt och produktivitet

Ny AI-funktionalitet i Oracle NetSuite ökar kundernas tillväxt och produktivitet

Publicerat av: Redaktionen

[PARTNERSAMARBETE] Med inbäddade AI-funktioner, förbättrade integrationer och en ny användarupplevelse ska företag få smartare insikter, ökad produktivitet och bättre samarbete mellan olika avdelningar.

Oracle NetSuite har tillkännagivit ett antal nya produktuppdateringar och AI-innovationer i hela applikationssviten för att hjälpa organisationer att öka effektiviteten och påskynda deras tillväxt.

De senaste innovationerna bygger på omfattande AI-funktionalitet, inklusive generativ AI, som redan är inbäddad i NetSuites applikationssvit. Utöver de nya, kraftfulla AI-uppdateringarna, innehåller den uppdaterade sviten nya partnerintegrationer, uppdaterade projektledningsmöjligheter, förbättringar i användarupplevelsen, nya utbildningsresurser och ett integrerat system för förmånshantering.

”Vi designade NetSuite för att vara en bas för affärstillväxt, med en plattform som kan utvecklas och expandera för att möta förändrade behov och en datamodell som kopplar samman hela kundens verksamhet,” säger Evan Goldberg, grundare och vice verkställande direktör, Oracle NetSuite.

”Nu fortsätter vi med att utöka NetSuites kapabiliteter för att ytterligare stärka denna bas. När kunder växer med NetSuite, hjälper AI-innovationer och arbetsflödesoptimeringar dem att få smarta insikter, förbättra produktiviteten och förenkla samarbetet.”

För att stötta sina kunderna med insikter för ett informerat beslutsfattande, identifiera tillväxtmöjligheter och lösa affärsutmaningar introducerar NetSuite innovationer över hela sviten.

Ny AI-funktionalitet i Oracle NetSuite ökar kundernas tillväxt och produktivitetDe senaste funktionerna inkluderar:
  • Inbäddade AI-uppdateringar i hela sviten: Hjälper organisationer att öka effektiviteten, minska risker och nå sina mål snabbare. Med detektering av finansiella anomalier, en ny digital assistent i NetSuite SuiteAnalytics och verktyg för att förbättra kvaliteten på AI-genererat innehåll och integrera generativ AI i NetSuite-tillägg kan kunder få större värde från sviten. För mer information om de senaste AI-uppdateringarna i NetSuite, besök: Oracle NetSuite Helps Accelerate Development, Processes, and Insights with New AI Offerings.
  • NetSuite Connector för Salesforce: Hjälper gemensamma kunder att automatiskt dela data mellan NetSuite och Salesforce. Med realtidsdataflöde kan kunder synkronisera data i båda applikationerna för att utöka insynen i order- och leveransprocesser samt finansiell, kund- och kontaktinformation, påskynda order-till-kontanter, intäktsigenkänningsprocesser samt bidra till mer välgrundade affärsbeslut. För mer information om NetSuite Connector för Salesforce, besök: NetSuite Connector for Salesforce Helps Organizations Gain More Value From Their Data.
  • NetSuite Analytics Warehouse: Hjälper organisationer att påskynda dataanalys och få kontextuella insikter med nya inbäddade AI-funktioner. Med uppdateringar som möjliggör identifiering av affärsdrivare, scenarieförutsägelser såsom kundbortfall och lagerslut, samt anpassade maskininlärningsmodeller, kan kunder upptäcka möjligheter att förbättra effektiviteten och förbättra tillväxten. För att lära dig om uppdateringarna i NetSuite Analytics Warehouse, besök: NetSuite Expands AI Capabilities for NetSuite Analytics Warehouse.
  • NetSuite Enterprise Performance Management (EPM): Hjälper organisationer att effektivisera den finansiella rapporteringen och snabbt utnyttja tillväxtmöjligheter. Med uppdateringar som möjliggör generativ AI för automatiserad rapportskrivning, AI-drivna rapportunderlag i NetSuite Planning and Budgeting, förbättrad förutsägelseförmåga och en digital assistent för att assistera med EPM-arbetsflöden, kan kunder förbättra produktiviteten och ytterligare förbättra beslutsfattandet. För att lära dig om uppdateringarna i NetSuite Enterprise Performance Management (EPM), besök: NetSuite Introduces New Enterprise Performance Management AI Capabilities to Help Finance Teams Accelerate Processes.
  • NetSuite SuiteProjects Pro: Hjälper organisationer att minska risker i projekt, optimera resursallokering, öka lönsamheten och skala verksamheten. SuiteProjects Pro, tidigare känt som NetSuite OpenAir, levererar nya förbättrade användarupplevelser och AI-funktioner för att hjälpa kunder att övervaka projektens hälsa, påskynda projektplaneringen och öka produktiviteten. För att lära dig mer om NetSuite SuiteProjects Pro, besök: NetSuite Introduces New AI-Powered Project Management Capabilities.
  • Oracle Redwood Design System: Ett prisbelönt applikationsdesignsystem som hjälper till att erbjuda en modern användarupplevelse i hela sviten. NetSuite Enterprise Performance Management och NetSuite Analytics Warehouse använder redan idag Redwood-användarupplevelsen. Designsystemet kommer så småningom att rullas ut till NetSuite SuiteProjects Pro, Customer 360 och hela NetSuite-applikationen, med start i de mest använda delarna av sviten som instrumentpaneler, listor och formulär, för att ytterligare förbättra produktiviteten.
  • NetSuite Guided Learning Managed Service: Hjälper organisationer att anpassa utbildningsresurser för att maximera värdet av sviten. Genom att bygga vidare på NetSuite Guided Learning inkluderar den nya hanterade tjänsten support från NetSuite Education-experter för att skapa en ”steg-för-steg”-vägledning som är inbäddad i NetSuite och skräddarsydd efter kundens unika affärsprocesser. Dessutom kan analysrapporter hjälpa kunder att ytterligare anpassa utbildningen och säkerställa att teamen använder sviten produktivt genom att utvärdera interaktioner med lärandeguider.
  • NetSuite SuitePeople integrerad förmånshantering Hjälper organisationer att förbättra hanteringen av arbersförmåner genom att integrera SimplyInsureds hälsoförmånsmarknadsplats (inriktad på små företag), direkt i NetSuite för att möjliggöra för arbetsgivare att upphandla förmånsplaner och hjälpa anställda att anmäla sig. Med kostnader som dras av sömlöst från anställdas lön och bokförs direkt i huvudboken kan kunder förenkla förmånsadministrationen och förbättra finansiella insikter.

 

Om Oracle Netsuite

I över 25 år har Oracle NetSuite hjälpt organisationer att växa, skala och anpassa sig till förändringar. NetSuite tillhandahåller ett integrerat system som inkluderar finansiell hantering/ERP, lagerhantering, HR, automatisering av professionella tjänster och omnikanalhandel, använt av mer än 38 000 kunder i 219 länder.

 

Artikeln är ett partnersamarbete mellan Oracle och IT Media Group. Sponsrade inlägg, partnersamarbeten och kunskapssamarbeten är en del av IT Media Groups annonserbjudande för native-artiklar. Om du har frågor, hör av dig till sales@itmediagroup.se

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00