Företagsoperatören Dstny lanserar nu VoIPcube på den svenska marknaden.
VoIPcube är en tjänst som ger företag möjlighet att integrera alla sina samtal med sina befintliga system.
Allt från CRM till ERP kan nu användas för att berika samtal med kundinformation och logga kundinteraktioner tillbaka in i systemen. Integrationen ger en mer effektiv och personlig kundhantering för organisationer som hanterar kundinteraktioner via samtal.
VoIPcube identifierar automatiskt inkommande samtal och visar relevant information från ERP- och CRM-system, som Salesforce, Microsoft Dynamics, HubSpot och Zendesk. Detta ger medarbetare möjlighet att ge snabb, personlig och träffsäker service direkt vid första kontakt.
Niclas Bohm, produktchef för VoIPcube, säger:
“Med VoIPcube kan våra kundserviceagenter och säljare alltid ha korrekt information vid samtal, vilket gör att de kan ge en snabb och personlig kundupplevelse.”
Dstny är en ledande europeisk leverantör av molnbaserade affärskommunikationslösningar. Med mer än 3 miljoner användare förenklar Dstny kommunikationen för företag, partners och tjänsteleverantörer med interaktiva verktyg som levereras som en tjänst i alla format, inklusive röst, video och chatt. Dstnys innovativa teknologi och starka lokala partnerskap har en mobil-först-design och enkel integrering som gör det möjligt att leverera exceptionella användarupplevelser. Dstny har sitt huvudkontor i Bryssel och har ca. 1000 anställda i 7 europeiska länder och en årlig omsättning på ca. 250 miljoner euro. Läs mer på www.dstny.se.