Nya ägandeförhållanden för Canon Business Center Linköping
Hem PRODUKT NYHETERKAMERORCANON Ny ägare för Canon Business Center Linköping

Ny ägare för Canon Business Center Linköping

Publicerat av: Redaktionen

Ägaren till Canon Business Center i Uppsala & Mälardalen, Joakim Biverman, har förvärvat Canon Business Center Linköping från Johan Ekberg, som framgångsrikt har drivit verksamheten i 25 år.

Det strategiska förvärvet syftar till att ge regionens kunder tillgång till ett expanderat team med bredare kompetens, samtidigt som Canon Business Center stärker sin position i området.

Linköping, med sin närhet till Stockholm, utmärkta kommunikationer och attraktiva boendemiljöer, utgör en lockande bas för företagsutveckling. En tydlig trend i regionen är det accelererande behovet av expertis för att genomföra digitala transformationer inom olika verksamheter. Detta framgår särskilt i ljuset av den pågående utvecklingen där företag strävar efter att anpassa sig till den snabba digitala omvandlingen. Förvärvet främjar inte bara ett närmare samarbete mellan regionerna utan möjliggör också tillgång till ett utökat team med breddad kompetens inom specialiserade områden för kunderna. Detta stärker ytterligare marknadspositionerna för alla tre Canon Business Centers, som fortsätter att verka som självständiga enheter med särskild inriktning på digitalisering av dokument- och utskriftstjänster.

Nya ägandeförhållanden för Canon Business Center Linköping

Ägaren till Canon Business Center i Uppsala & Mälardalen har förvärvat Canon Business Center Linköping

”Förvärvet innebär ett tightare samarbete mellan kontoren och medför även stordriftsfördelar vilket kommer att öka vår konkurrenskraft och styrka och göra kunderna än tryggare med oss som partner. Jag är övertygad om att vi på samma sätt som i Uppsala och Mälardalen kan utveckla och dra nytta av varandras styrkor med målsättningen att skapa ett ännu starkare lag som har roligt på jobbet, samtidigt som vi fortsätter att bygga det vassaste bolaget på marknaden.

Vår lokala närvaro kommer som alltid fortsätta att vara av högsta prioritet eftersom det innebär att vi kan möta kunderna och hjälpa dem på plats. Det stärker vårt erbjudande eftersom vi kan stödja kunden genom hela processen från idé, implementation, uppföljning och utveckling.” säger Joakim Biverman.

För ytterligare information och förfrågningar, vänligen kontakta:

Joakim Biverman

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00