Crona Software AB lanserar Crona HR: Det smartaste och smidigaste HR-systemet på marknaden.
Självklart är vi glada över att kunna erbjuda våra kunder en heltäckande lösning för ledighetsplanering och hantering av sjukintyg.
Crona HR kommer effektivisera arbetsprocesser och underlätta för företag att följa regler och riktlinjer, säger Lena Kragelund, produktchef på Crona Software.
Produkthöjdpunkter:
– Smart anmälan av sjukdom och hantering av sjukintyg.
– Smidig ledighetsplanering med drag & dropfunktion gör det enkelt och snabbt att få allas ledighet på plats.
– Informativ informationspanel för översiktlig hantering av personal och ledighet.
– FTE/Headcount-rapport för att underlätta personalplanering.
– Integration med Svenskt Näringsliv för att hämta och uppdatera medlemsuppgifter.
– Smidig lönerevision med attestfunktion.
– Effektiv hantering av LAS-frågor med bevakning och dokumentation.
– Skapa rehablistor för enkel uppföljning och rapportering.
Med Crona HR tar Crona Software AB fram en lösning som förbättrar arbetsflödet och ökar effektiviteten för företag. Genom att erbjuda en komplett lösning för ledighetsplanering och hantering av sjukintyg, kan företag spara tid och resurser samtidigt som personalprocesserna blir mer stringent och uppföljning blir enklare.
Crona HR kommer att stärka Crona Software AB:s position på marknaden och fortsätta stödja företagets strategi att erbjuda innovativa och användarvänliga lösningar som möter företagens behov. Med sin omfattande funktionalitet och enkelhet i användningen kommer Crona HR att förändra sättet företag hanterar personal och ledighet på.