Ska hjälpa gemensamma kunder ta data-drivna beslut
Snowflake Computing, den enda data warehouse-lösningen byggd för molnet, har anslutit sig till partnerprogrammet Adobe Exchange. Tillsammans kommer företagen hjälpa kunder att ta mer datadrivna beslut via en Customer Management Experience (CMX)-lösning.
– Som världens ledande kundupplevelseplattform söker vi ständigt efter sätt att förnya oss och skapa den bästa plattformen för datahantering, säger Amit Ahuja, Adobe Experience Clouds VP, Ecosystem. Snowflakes molnbyggda arkitektur har potential att ge våra gemensamma kunders nya bättre upplevelser och effektivisera upplevelserna för våra användares kunder oavsett kanal.
Adobe Experience Cloud-lösningen sammanför beteenderelaterade, transaktionsbaserade, finansiella, operativa och tredjepartsdata – till ett enda integrerat gränssnitt. Med dessa insikter, vilka drivs av Snowflakes realtidsbaserade och nästintill obegränsat skalbara data warehouse-lösning, kan Experience Cloud-användare ta smartare och snabbare affärsbeslut som baseras på vad deras kunder vill ha i realtid genom att leverera samordnade och relevanta meddelanden och erbjudanden över flera kanaler.
– Vårt Adobe-partnerskap är ett kvitto på vårt engagemang för att skapa varaktiga relationer med våra kunder och deras kunder, säger Vince Trotta, Snowflakes Vice President Strategic Customer Acquisitions. Tillsammans kan vi ge våra gemensamma kunder möjlighet att omfamna de nya insikter som olika typer av data erbjuder, vilket i slutändan öppnar upp för nya affärsmöjligheter för såväl användare som deras kunder.