Eslövs kommun väljer ManageEngine ServiceDesk Plus och Desktop Central

Eslövs kommun väljer ManageEngine ServiceDesk Plus och Desktop Central

Publicerat av: Redaktionen

Inuits integrationspartner Data Ductus har efter upphandling fått förtroendet att leverera ett nytt system för hantering av IT-tjänster till Eslövs kommun.

Data Ductus uppdrag är att ersätta Eslövs nuvarande interna system för IT Service Management (ITSM) med en ny lösning från ManageEngine som förenklar och effektiviserar verksamheten.

Eslövs kommun väljer ManageEngine ServiceDesk Plus och Desktop CentralLösningarna från ManageEngine består av helpdesk-programvaran Service Desk Plus och endpoint management systemet Desktop Central som möjliggör att alla kommunens olika enheter kan hanteras från ett ställe. Data Ductus kommer efter implementation fortsätta ge stöd och support till Eslövs kommun.

– Vi välkomnar Eslövs kommun som kund på ServiceDesk Plus och Desktop Central och vi vet att de är i goda händer med Data Ductus som har lång erfarenhet av liknande projekt, säger Erik Tjärnkvist, Product Manager på Inuit.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00