Röstteknologi och AI-analys uppmärksammas – ”jobbar i linje med vad kunderna och företagen vill ha”
Hem NyheterAI Röstteknologi och AI-analys uppmärksammas – ”jobbar nu i linje med vad kunderna och företagen vill ha”

Röstteknologi och AI-analys uppmärksammas – ”jobbar nu i linje med vad kunderna och företagen vill ha”

Publicerat av: Redaktionen

Voxos aktiveringar för hösten inleddes med kundservicekonferens – det bubblar om AI-teknologi och automation på marknaden

Som sponsor och samarbetspartner till eventet Get Connected i Puzzels regi, ställde vi ut på plats och representerades av Jens Hermansson, Head of Customer Service och Pia Popat, Sales Executive.

– Jag tycker eventet var riktigt bra styrt. De tog upp många intressanta delar om vart branschen är på väg och hur man skall anpassa sig för att kunna möte sina kunder, säger Pia.

Smarta kundupplevelser i dagens digital-first-hybrida värld

Vi tog del av ett gäng föreläsningar och nätverkade för fullt under heldagen i mäss- och konferenslokalen Stockholm på Grand Hotêl. Tack till alla inblandade för inspirationen och erfarenheterna som delades!

– Alltid kul att möta både befintliga och potentiella kunder, och diskutera utmaningar och hur vi kan hjälpa till med lösningar, tycker Jens.

Förutom att vi alltid ska bidra till att deltagarna upptäcker nytt, vill vi alltid lära oss mer själva. Efter genomförandet kan Voxo ticka av båda boxarna.

– Jag upplevde att många deltagare kom fram och berättade att hur vi jobbar är i linje med vad de vill göra. Dels för att kunna förstå sina kunder bättre men även för att effektivisera deras avdelningar och vara mer synkade, fortsätter Pia.

Stark typ av branschforum

Röstteknologi och AI-analys uppmärksammas – ”jobbar i linje med vad kunderna och företagen vill ha”

Voxo deltog som sponsor och samarbetspartner på Puzzels årliga konferens Get Connected. På bild: Jens Hermansson, Head of Customer Service och Pia Popat, Sales Executive, i mässmontern strax före start.

Under Kontaktadagen och GuldKontaktgalan i våras upplevde vi en tillfredsställande uppmärksamhet från branschen och dess beställare. Något som förstärktes ytterligare efter förra veckans event.

– Det var bra då och det är en bra buzz nu, helt enkelt. Det här är en nyttig typ av forum för våra produkter och tjänster men även för hela varumärket. Plus utvecklande på ett individuellt plan, säger Fredric Gustafsson, Head of Marketing på Voxo.

Strategier och teknikval i fokus på nästa utställning

I slutet av november finns vi hos Telekom idag och Connect22. Det blir en till aktivering på relativt kort tid för bolaget, med några sommarmånader borträknat. Vilket är extra positivt med de senaste erfarenheterna i ryggen. Dessutom är Johan Wadenholt, CEO & Co-founder på Voxo, en av talarna på det kommande eventet.

– Det är klart att man är taggad och blir än mer fokuserad. Det är dubbla tummar upp, dels eftersom strategin vad gäller den delen av marknadsresurserna har underbyggts på senaste. Men främst för att Johan är riktigt bra på scen – och innehållet har massor att lära ut, avslutar Fredric.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>