ServiceNow lanserar stor expansion till Now Assists generativa AI-portfölj – ska öka produktiviteten ytterligare
Hem NYHETERAI ServiceNow lanserar stor expansion till Now Assists generativa AI-portfölj

ServiceNow lanserar stor expansion till Now Assists generativa AI-portfölj

Publicerat av: Redaktionen

ServiceNow lanserar nu en stor expansion av sin Now Assist-portfölj med nya funktioner för att omvandla upplevelser och öka produktiviteten.

Now Assist for Virtual Agent, flödesgenerering och Now Assist for Field Service Management (FSM) är nu tillgängliga för alla kunder.

 Gartner förutspår att 3 biljoner (3000 miljarder) dollar kommer att spenderas på AI mellan 2023 och 2027. Av detta kommer generativ AI att stå för 36 % av de totala AI-utgifterna.

ServiceNow lanserar stor expansion till Now Assists generativa AI-portfölj – ska öka produktiviteten ytterligare”Våra kunder står inför en alltmer komplex och konkurrenskraftig dynamik inom olika branscher och AI är nyckeln till att möjliggöra snabbare genomförande, smartare beslutsfattande och större affärsflexibilitet. ServiceNow leder utvecklingen genom att på ett intelligent sätt integrera generativ AI i kärnan av Now-plattformen och göra det möjligt för organisationer att utnyttja AI på ett säkert sätt för att driva oöverträffad hastighet som skapar värde för verksamheten”, säger CJ Desai, President och Chief Operating Officer på ServiceNow.

Främjar hela processen av digital transformation med ett gränssnitt för naturligt språk på en enhetlig intelligent plattform

 Now Assist i Virtual Agent, flödesgenerering och Now Assist för FSM är omedelbara produktivitetsmultiplikatorer för kunder som minskar den tid som går åt till att söka, sammanfatta och ta fram grundläggande information samtidigt som det möjliggör självbetjäning för konversationer, incidentavledning och automatisering av arbetsflöden.

  • Now Assist in Virtual Agent gör det enkelt för organisationer att skapa och implementera avancerade AI-chattupplevelser. Användare kan snabbt lösa problem och få nödvändig information, vilket ökar självbetjäningens Uppdateringar inkluderar frågor och svar i Knowledge Management samt möjligheten att göra komplexa serviceförfrågningar direkt i chatten. Det ger användare snabb och relevant självbetjäning i en konversationsmiljö.
  • Flödesgenerering accelererar utvecklingen av arbetsflöden på Now-plattformen genom att stödja administratörer och utvecklare i att snabbt skapa omfattande arbetsflödesritningar. Den omvandlar oformaterad text till lågkodiga arbetsflöden, vilket eliminerar behovet av att bygga automatiseringar från grunden. Detta minimerar eftersläpningen inom automatisering för organisationer. Efter att det första arbetsflödet har etablerats, kan utvecklare enkelt göra kontinuerliga justeringar och förfiningar genom designgränssnittet utan kod i App Engine.
  • Now Assist for Field Service Management (FSM) förbättrar fältserviceteamens prestation genom att erbjuda förbättrade och mer proaktiva upplevelser med generativ Denna nya lösning utnyttjar generativ AI för att sammanfatta arbetsorderuppgifter genom att få tillgång till all aktivitet, delar och tillfälliga data. Detta är särskilt viktigt för fälttekniker som ständigt förflyttar sig och förlitar sig på mobila enheter för att utföra sitt arbete effektivt.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00