Nyheten från Zigned gör det möjligt att sätta prägel på sitt e-signeringsrum och tillhörande kommunikation med anpassad avsändare, logotyp och färgsättning.
Syftet är att tillåta kunder behålla en konsekvent upplevelse för sina kunder och därigenom skapa säkrare leverans.
Beslutsfattare idag får stora mängder mejl och blir exponerade för ett stort antal olika leverantörer av e-signering. Utskick via e-signeringstjänster är vanligtvis generella i sin utformning som gör dem svåra att urskilja från varandra och övrigt e-post. Som utfärdare av ett signeringsärende kan det betyda att utskicket försvinner bland övriga mejl i mottagarens inkorg. Zigned har utvecklat möjligheten att anpassa avsändare och utseende i kommunikation och kundernas e-signeringsrum för att hjälpa sina kunder hålla upplevelsen konsekvent för motparten.
– Vi ser den här funktionaliteten nödvändig för att ge våra kunder möjligheten att kontrollera sin kundupplevelse. Med alla intryck vi får varje dag behöver vi hjälpa till att minska antal frågetecken genom att förenkla kommunikationen och inte ta plats där det inte behövs, säger Zigneds vd Ludvig Edström.
Zigned ger den här möjligheten som en del av bolagets nästa steg, att erbjuda tilläggstjänster till sina kunder för att anpassa funktionaliteten på deras konton så att det passar deras verksamhet.
För möjligheten att Varumärkesanpassa kommunikationen och signeringsrummet tar Zigned ut en avgift på 249 kr per månad exkl. moms. Avgiften tas ut i förskott utan bindningstid.