Inuits leverantör ManageEngine laserar en integration mellan deras analysverktyg Analytics Plus och ServiceNow och kommer med 150+ färdiga dahsboards och rapporter.
Med Analytics Plus-appen kan ServiceNow-användare:
- Koppla prestationer mot specifika affärsmål med över 150 dashboards, rapporter och KPI-widgetar.
- Visualisera ServiceNow-processer och arbetsflöden i realtid och spåra hur det går för dessa processer.
- Proaktivt förutsäga framtida arbetsbelastning och förbereda ditt team på att effektivt hantera ärenden i hög volym.
- Förutse trender som överträdelser av service-level agreement (SLA) och varna intressenter om prestationsförändringar.
- Sortera historisk data för att spåra utvalda mätvärden som är inriktade på kontinuerlig förbättring av tjänster (CSI).
- Bygga visualiseringar genom att länka data från flera moduler för en enhetlig bild av din IT-miljö.
- Kommunicera problem i dina serviceprocesser och samarbeta aktivt för att hitta lösningar i realtid.
- Använda granulära åtkomstkontroller för att dela information med andra användare och arbeta säkert tillsammans för att hitta lösningar på problem.
Varför Analytics Plus?
När tiden går åt till att släcka bränder och att säkerställa tillgänglighet dygnet runt har servicepersonalen inte tid att granska IT-data och leta efter sätt att förbättra servicekvaliteten. Analytics Plus ger dem rapporter direkt out-of-the-box. Dessutom kan användare ställa frågor till Zia, den inbyggda AI-assistenten, för att få svar på sina frågor. Detta gör att de kan fokusera på det som är viktigast: att förbättra servicekvaliteten.