Oracle NetSuite bäddar in generativ AI i sviten för att hjälpa organisationer att öka produktiviteten
Hem LEVERANTÖRORACLE Oracle NetSuite bäddar in generativ AI i sviten för att hjälpa organisationer att öka produktiviteten

Oracle NetSuite bäddar in generativ AI i sviten för att hjälpa organisationer att öka produktiviteten

Publicerat av: Redaktionen

Nya generativa AI-drivna funktioner hjälper användare i hela organisationen att utnyttja företagsspecifika, relevanta data för att producera innehåll som är situationsanpassat och personligt. 

Oracle NetSuite tillkännager nya generativa AI-drivna funktioner som hjälper organisationer att nå sina mål snabbare och mer effektivt.

Med stöd av Oracle Cloud Infrastructures generativa AI-tjänst och inbäddad i hela sviten, hjälper NetSuite Text Enhance användare att utnyttja företagsspecifik, relevant data från hela NetSuite för att skapa och förfina innehåll som är kontextuellt och personifierat. Med NetSuite Text Enhance kan team inom finans och redovisning, HR, supply chain och drift, försäljning och marknadsföring samt kundsupport använda AI för att ta fram relevanta utkast eller förfina befintligt innehåll.

”Vi har byggt in AI i NetSuite under flera år för att hjälpa våra kunder att bli mer produktiva och framgångsrika. De senaste genombrotten inom AI skapar möjligheten till ett genombrott att göra mer med mindre”, säger Evan Goldberg, grundare och EVP, Oracle NetSuite. ”Genom att dra nytta av Oracles förstklassiga AI-tjänster och med enhetliga data i en svit är vi unikt rustade för att hjälpa våra kunder att omedelbart få användning för de senaste AI-innovationerna. De nya textförbättringsfunktionerna är bara början och vi kommer att fortsätta integrera kraftfulla AI-funktioner i sviten för att hjälpa våra kunder att omvandla sina markanta organisationsdata till en konkurrensfördel.”

NetSuite Text Enhance kompletterar de befintliga AI-funktionerna i NetSuite och hjälper kunderna att ytterligare öka produktiviteten genom att effektivisera processer och automatisera genereringen av kontextkänsligt innehåll inom alla områden i sviten. När en kund till exempel kontaktar en organisation som använder NetSuite och uttrycker intresse för en viss produkt eller tjänst, kan NetSuite Text Enhance göra det snabbt och enkelt för en användare att ta fram ett kontextuellt e-postsvar med hjälp av en kombination av ERP-, CRM- och supply chain-data. E-postmeddelandet kan anpassas till organisationens aktuella kampanjer och innehålla detaljer som den senaste produktbeskrivningen, produktbilder, prisinformation, tillgänglighet och leveransinformation.

Genom att integrera företagsspecifika och kontextuella data från hela sviten kommer NetSuite Text Enhance att hjälpa kunderna att förändras:

  • Ekonomi och redovisning: NetSuite Text Enhance kan hjälpa ekonomi- och redovisningsteam att påskynda indrivning, göra bokslut snabbare och fokusera på mer strategiskt och givande arbete genom att effektivisera tidskrävande skrivuppgifter. Användningsexempel på den assisterade skrivfunktionen kan vara att skriva riktade och personanpassade inkassokrav och generera översikter och berättelser för ekonomiska rapporter.
  • Logistik och drift: NetSuite Text Enhance kan hjälpa logistik- och driftteam att effektivisera inköp och logistik samt förbättra kvaliteten på produktrelaterad kommunikation. Användningsexempel på den assisterade skrivfunktionen kan vara att generera inköpsorder och brev om begäran, utveckla personligt anpassade brev för leverantörsengagemang och e-postmeddelanden för att jaga efter försenade betalningar, utveckla kunduppdateringar på leveransscheman och skapa produktbeskrivningar som används av försäljnings-, support- och implementeringsteam för fakturor, webbplatser och kassasystem.
  • Försäljning och marknadsföring: NetSuite Text Enhance kan hjälpa till att påskynda marknadsförings- och försäljningsuppgifter för att skapa mer effektiva kampanjer som ökar intäkterna. Användningsexempel på den assisterade skrivfunktionen kan vara utveckling av personanpassat e-postinnehåll för marknadsföringskampanjer och försäljningsplaner, generering av sammanhangsberoende svar till möjliga kontakter samt upprättande av skriftliga offerter och förslag.
  • Personaladministration: NetSuite Text Enhance kan hjälpa medarbetare, chefer och HR-chefer att jobba snabbare och mer noggrant med viktiga HR-aktiviteter. Användningsexempel på den assisterade skrivfunktionen kan vara arbetsbeskrivningar och rekvisitioner, utkast av målsättningar, inklusive detaljerade beskrivningar och mättningar för framgång, skapa innehåll för att berömma kollegor emellan, ge en sammanfattning av den anställdes prestationer baserat på feedback som samlats in under året från den anställde, kollegor eller chefer, och målframsteg och måluppfyllelse.
  • Kundsupport: NetSuite Text Enhance kan hjälpa till att öka kundsupportmed-arbetarens produktivitet och förbättra kundupplevelsen. Användningsexempel på den assisterade skrivfunktionen kan vara att generera svar på kommentarer från onlinekunder, som recensioner och kommentarer i forum och på sociala medier, skapa eskaleringsmeddelanden för interna team och uppdateringar för kundsupportärenden för både interna team och kunder.

Oracle NetSuite bäddar in generativ AI i sviten för att hjälpa organisationer att öka produktivitetenDe inbäddade generativa AI-funktionerna i NetSuite är byggda på Oracle Cloud Infrastructure (OCI) och utnyttjar dess förstklassiga AI-tjänster. De är utformade för att respektera kundernas företagsdata, -sekretess och -säkerhet. OCI erbjuder både fördefinierade och anpassade modeller. Med Oracles generativa AI-tjänst delas inga kunddata med LLM-leverantörer, andra kunder eller andra tredje parter. Dessutom är det endast kundens entitet, med dess data modellerna har tränats på, som får använda den anpassade modellen. Den rollbaserade säkerhetsfunktionen som är inbäddad i arbetsflödena i NetSuite skyddar känslig kundinformation och rekommenderar endast innehåll som individuella användare får se.

OCI accelererar LLM-utbildningen med högsta prestanda till lägsta kostnad genom att utnyttja OCI Supercluster, som inkluderar bare metal compute med NVIDIA GPU:er och RDMA-nätverk med högsta bandbredd i molnet. Detta gör att Oracle kan leverera den snabbaste AI-innovationen i branschen och locka de bästa företagsfokuserade innovatörerna, inklusive Cohere, att bygga vidare på OCI, vilket ytterligare bidrar till återkopplingscykeln för innovation. Dessutom ger OCI:s generativa AI-tjänster end-to-end-säkerhet.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00