Madden Analytics och Ongoing WMS samarbetar för att hjälpa varumärken att förutsäga sina lagerbehov
Hem NyheterFöretagsnyheter Madden Analytics och Ongoing WMS i samarbete för att hjälpa varumärken att förutsäga sina lagerbehov

Madden Analytics och Ongoing WMS i samarbete för att hjälpa varumärken att förutsäga sina lagerbehov

Publicerat av: Redaktionen

Med kombinationen Madden Analytics och Ongoing WMS har det aldrig varit lättare att ta kontroll över din leveranskedja.

 Maddens molnbaserade analysplattform tillåter konsumentvarumärken och återförsäljare att fatta mer datadrivna beslut om försäljning och lager.

Med det marknadsledande lagerhanteringssystemet Ongoing kan varumärken ha fullständig spårbarhet av sina produktionsbehov.

Många konsumentvarumärken kämpar för att förutsäga vad och hur mycket lager de behöver för att stödja sina försäljningsmål, vilket leder dem till problem med överlager, eller å andra sidan, utebliven försäljning. Maddens analysplattform och kraftfulla prognosmodeller kan hjälpa varumärken som använder Ongoing WMS att hitta sina svaga punkter för att effektivt planera sina inköp för att minska överlager och stödja deras försäljning för att möta marknadens efterfrågan.

Madden Analytics och Ongoing WMS samarbetar för att hjälpa varumärken att förutsäga sina lagerbehov

Madden Analytics grundare Petter Flordal och Axel Jacobson

”Madden Analytics erbjuder en kraftfull, intuitiv och datadriven lösning för varumärken att prognostisera och planera sina inköp. Vi är säkra på att många företag som använder Ongoing för att hantera sin lagerdata kommer att ha stor nytta av Maddens lösning för att kunna fatta välvägda beslut om framtida inköp”, säger Fredrik Einarsson, VD för Ongoing Warehouse. ”Samarbetet med Madden Analytics är ett bra komplement till vårt uppdrag att försäkra att vi erbjuder våra användare de bästa lösningarna i komplement till våra tjänster”, tillägger han.

Den nya integrationen möjliggör en helt strömlinjeformad installations- och lagerplaneringsprocess för användarna. Madden Analytics tillägger:

”Vi är imponerade av Ongoing och deras team, och deras WMS-mjukvara används av många av våra befintliga kunder såväl som av många potentiella kunder vi är i dialog med. Vi delar visionen att skapa och erbjuda mjukvara i värlsklass till företag oavsett storlek med hjälp av en SaaS-modell. Genom att erbjuda en standardintegration mellan våra system kommer vi att göra det ännu enklare för varumärken att prognostisera och planera inköp och produktion baserat på data.” säger Axel Jacobsson, vd för Madden Analytics.

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>