Påskynda digitaliseringen med Sitefinity

Påskynda digitaliseringen med Sitefinity

Publicerat av: Redaktionen

Progress Sitefinity 15 ger marknadsförare generativa AI-funktioner och förbättrad sammankoppling av datakällor, vilket leder till en enhetlig kundvy och snabbare leverans av individanpassade upplevelser.

Progress , den ledande leverantören av programvara för applikationsutveckling och infrastruktur, presenterar nu Progress Sitefinity 15. Progress stödjer användningen av generativ AI (GenAI) över hela plattformen, vilket gör det möjligt för marknadsförare att skapa omfattande mängder individanpassat innehåll. Dessutom samlas data genom en ny no-code-lösning som underlättar enhetliga kundprofiler. Denna erbjuds genom Sitefinity Integration Hub, och integrerar med ledande MarTech-plattformar. Verksamheter kan använda Sitefinity 15 för att skynda på digitaliseringen genom att sammankoppla olika data på marknadsföringsområdet. Detta leder till värdefulla kundinsikter och möjliggör en snabbare leverans av personanpassade upplevelser.

Allt som har med digital marknadsföring och skapande av content att göra genomgår nu en stark förändring med hjälp av nya GenAI-teknologier. Gartner genomförde nyligen en undersökning som visade att 79 % av de som arbetar med strategier för företag tror att teknik som artificiell intelligens (AI), analytics och automatisering kommer att vara avgörande för vilka framgångar som nås under de kommande två åren. Progress nya programvara hjälper marknadsförare skapa content snabbare, med hjälp av GenAI. Detta sker genom funktioner som är inbyggda i gränssnittet där innehållet skapas. Dessutom medföljer en ny no-code-plattform för att integrera data, och denna gör det möjligt att samla kundinformation från olika företagssystem för att enkelt överblicka allt man behöver veta om kunderna. Detta möjliggör snabbt och precist skapande av personligt anpassade digitala upplevelser.

Sitefinity 15 gör det möjligt för verksamheter att:

Utnyttja generativ AI för att öka produktionen av content och förbättra effektiviteten hos sin innehållsmarknadsföring: Nytt GenAI-stöd gör att skribenter mer effektivt kan sammanfatta, förbättra och anpassa befintligt innehåll för att passa de olika behoven och kraven hos olika personas eller kanaler längs kundresan. De kan göra detta genom att utnyttja AI-verktyg direkt från WYSIWYG-redigeraren. De slipper därmed lära sig olika kommandon och behöver inte heller byta mellan flera gränssnitt.

Driva automatisering och flytta information närmare användarna på företagen: Genom nya Sitefinity Integration Hub kan verksamheter ansluta Sitefinity till mer än 1 000 system och applikationer från olika leverantörer för att automatisera arbetsflöden och utnyttja data effektivt.

Skapa effektiva kundresor och leverera individanpassning med CDP-funktioner med AI-stöd: Det blir möjligt att med hjälp av enhetliga kunddata segmentera målgrupper och optimera budskapen. Sitefinitys plattform för kunddata (CDP) har nu också en AI-driven chatbot för snabbare onboarding.

“Med senaste versionen av Sitefinity kan vi verkligen dra nytta av generativ AI för att ge ny kraft till kundernas digitala marknadsföring, säger Niklas Enge, regionchef för Norden, Progress. “Contentkreatörer kommer mycket enklare kunna skapa nytt innehåll och anpassa det så att varje användare får det material som de verkligen uppskattar.”

Påskynda digitaliseringen med SitefinitySitefinity är ett molnbaserat CMS avsett för större verksamheter, och är byggt på beprövad ASP.NET-teknik. Programvaran har en intuitiv innehållshantering, individanpassning och integrerade CDP-funktioner. Den har dessutom en fristående arkitektur för att kunna leverera innehåll till flera kanaler. Som hörnstenen i Progress produktserie inom Digital Experience ger Sitefinity medelstora och stora företag de rätta verktygen för att skapa digitala upplevelser som kan driva effektivitet och som snabbt blir värdeskapande delar i digitaliseringsprocesserna.

Under det senaste året har Sitefinity fått flera branscherkännanden från analytiker och kunder. Senast uppmärksammades produktserien Progress DX som speciellt populär hos kunderna, vilket skedde i rapporten Gartner® Peer Insights™ Voice of the Customer for Digital Experience Platforms (DXP) 2023. Den utsågs även till en ledande lösning i 2023 års GigaOm Radar för DXP. Sitefinity utsågs dessutom av G2 till 2023 års vinnare av Best Software Awards, vilket baserades på användarrecensioner. Den vann även 2023 MarTech Breakthrough Award för Bästa lösning inom webbinnehållshantering (CMS).

 

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00