Att leda digital transformation av Joakim Jansson och Marie Andervin är en av Hoi Publishings stora bästsäljare och originalutgåvan har nu passerat 10 000 sålda exemplar.
Boken har blivit ett standardverk för de företag som vill digitalisera sin verksamhet och är i ständig efterfrågan. Hoi har därför nu beställt det sjunde trycket av denna populära bok.
Boken Att leda digital transformation av Joakim Jansson och Marie Andervin gavs ut av Hoi Publishing redan i mars 2016 och fortsätter hela tiden att sälja.Författarna har byggt en stor verksamhet kopplad till boken och tillhandahåller rådgivning och utbildning avseende digitalisering av företag.
Att leda digital transformation är en av flera tongivande titlar utgivna av Hoi Publishing som lade grunden för etableringen och den starka utvecklingen av förlagets fackboksimprint Kunskapshuset Förlag.
”Succén Att leda digital transformation visar tydligt vad en stark titel som ligger rätt i tiden kan åstadkomma. Mer än 10 000 exemplar enbart i pappersformatet är bara början. Författarna har byggt en mycket framgångsrik verksamhet kring boken med förlaget som partner. Det blir spännande att följa fortsättning på den här utvecklingsresan”, säger Lars Rambe, VD för Hoi Publishing.